Puslapiai

2019 m. sausio 27 d., sekmadienis

I will scream your name with my last breath ♥

Juk buvo dienų kai mums abiems buvo gerai. Kai mes buvome laimingi, šypsojomes, nes turėjom vienas kitą. O dabar... Tu šypsais, nors viduje tau skaudu... Aš šypsaus, nors viduje man skaudu... Mus skiria didysis kanjonas, praraja, kurios nei vienas negalime pereiti. Ta praraja atskyrė mus amžiams, tik paliko nejaukią tylą, tuščius žvilgsnius ir netikrą šypseną. O aš visdar prieš užmiegant girdžiu tavo balsą, jaučiu tavo švelnų apsikabinimą, užuodžiu tavo kvapą ir skaudžiausia tai, kad tai nebepriklauso man, tai tik iliuzija, prisiminimai, kurie nebevirs tikrove. Visa tai – amžiams liks mano galvoje, mano širdyje.


I will scream your name with my last breath – Lil Peep ♥



Komentarų nėra:

Rašyti komentarą