Puslapiai

2019 m. sausio 12 d., šeštadienis

We can run down the streets with stars in our eyes

Rugsėjis
Mes susipažinome. Tada tu atsisėdai prie manęs per lietuvių pirmą kartą. Pamenu kai per technologijų pamoką kai ėjom iš muziejaus, nešei mane ant nugaros... Tada pirmą kartą apsikabinau tavo tvirtus pečius, aiškiau užuodžiau tavo kvepalus, pajaučiau tave šalia savęs...

Spalis
Pradėjau tau kažką jausti, dar ne simpatiją, bet kažką.

Lapkritis
Labai patinki. Pradėjam daugiau chat'int. Parašydai dėl visiškų menkniekių ir pokalbis pasisukdavo meilės temų link... Atsisveikindavom švelniu apsikabinimu...

Gruodis
Aš tau pasakiau apie savo jausmus, tu metei man kažkokį namioką, kad gal patinku, gal ne, maždaug "suprask, kaip nori"... Iš pradžių bendravom labai šiltai, mielai, tau rūpėjo... Bet po to viskas dingo... O aš liūdėjau.

Sausis
Liko tik bendravimas mokykloje, bet ir jis nebetoks... Nebėra apsikabinimų, pasikeitė žvilgsnis, tu grįžai į rugsėjį, o aš likau gruodyje.


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą